Tuesday, July 31

Skönt.

Efter många veckors resande så är de skönt att komma hem för att andas lite. Innan jag landade här hemma så har städer som Halmstad, Göteborg, Strömstad, Krokstrand och Åmål besökts. Det är verkligen ett otroligt att få se Sommar-Sverige på detta sätt. Trots regn, åska och vatten i tältet så ser jag på denna upplevelse med spänning och nyfikenhet. Det har varit fantastiskt så här långt, många underbara människor, god mat och trevligt sällskap. Samtidigt som de har varit slitsamt och visst har man någon gång tänkt på att åka hem. Men i morgon bär de av igen, denna gång till Urkult. Det är en världsmusikfestival. Jag har nu köpt mig ett par hippiebyxor och förväntar mig att passa in perfekt!

Sitter med kvitton som ska skickas och njuter av livet i största allmänhet. Ska snart ut och äta lunch med Amanda. Sen blir de att träffa Isabelle och förhoppningsvis Henrik. Känns skönt att få träffa lite vänner och bekanta då jag snart flyttar…

Låt dina ögonlock bli tunga.

2 Comments:

At 12:19 AM , Anonymous Anonymous said...

jag längtar, verkligen längtar eftre att få se dina hippie byxor. det känns... spännade! haha

 
At 9:44 PM , Blogger Mrs. Solis said...

I wish you all luck in the future!! tack fòr att du e den du e=)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home