Friday, September 14

Vin.


Är tillbaks i Örebro en snabbvisit denna dag för att sedan dra mig vidare till Stockholm. Blev givetvis sjuk och har spenderat tiden i horisontallt läge. Fick lite ensam tid med mamma som var guld värt. Sitter nu i min gamla säng och minnen rinner tillbaka över mig. De känns konstigt att vara tillbaka på denna plats som jag har varit på så länge tidigare. Men på något sätt så tar viljan att åka hem över. Jag vill verkligen tillbaka till min lite nergångna etta med litet badrum.

Middagen i dag bestod av en rad otroligt roliga händelser. De började med att jag gick in i bordet och åstadkom ett otroligt stort blåmärke på mitt lår. Nästa tur var de för Ludvig att slå i foten i soffbordet då hans ben blivit alldeles för långa för hans eget bästa. Men de allra roligaste var när min sjuårige bror fick tag på fel glas och tog en stor klunk vin, istället för den colan som han ville ha. Han sprang gråtande ut i köket och skrek att han skulle dö. Detta var de roligaste jag varit med om idag. Sen kallade jag honom för fyllo resten av kvällen.

Detta kommer nog att bli de sista bloggande på ett tag då jag på måndag åker hem till Göteborg igen och min internetlösa bostad.

Jag borde säga nej.

1 Comments:

At 1:39 PM , Blogger Linda Wall said...

Hej Carro! Vet inte om du minns vem jag är men jag läste ditt inlägg och skrattade när du skrev om din bror som tog en klunk vin och skrek att han skulle dö! haha kul! :) hoppas du trivs i Gbg! take care! / Linda

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home