Tuesday, October 23

Hemtenta.


Det var alldeles för länge sedan som jag satte mig ner och skrev. Läste några gamla inlägg och insåg att jag hade hemskt många tankar som jag skrev ner här. Både på gott och ont. men som sagt, de var länge sen jag tog mig tid att fundera på livet och vart jag är på väg just nu. Kanske kan de bero på att livet just nu är en krokig väg och jag mest småspringer för att kunna hålla upp tempot.

Har en hemtenta som ska vara klar på torsdag och de är den som tar upp den mesta av min tid just nu. Gör som jag alltid gör och skjuter upp allt till sista dagen. Vissa saker förändras aldrig. I dag hade vi även basgruppstid då vi skulle förbereda vår gestaltande redovisning. Måste verkligen säga att jag har hamnat med världens roligaste grupp, och de är med sorg jag tänker på att vi ska splittras efter jul. Detta gick förhållandevis bra men från min sida så kommer de bli mycket att improvisera.

Solen sken en stund i dag också och på den lilla korta stunden så passade jag på att sitta ute med en kopp kaffe. Att sitta ensam i två minuter och bara njuta av stillheten är få förunnat och jag tar vara på varje chans som jag får.

Lite om de som händer i mitt liv just nu. Åter till hemtentan

1 Comments:

At 1:01 AM , Anonymous Anonymous said...

om jag var som du skulle jag ta åt mig lite av texten på min blogg. kanske inte allt (jag har inte blivit psyco, jag lovar) men lite bara.

a

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home