Tuesday, December 11

Jul...


Tänk att tiden går så fort numera. De sägs att desto äldre man blir, desto fortare går tiden. Och om jag känner efter riktigt hårt, så känner jag mig både äldre och visare. Kanske har de med att göra alla dessa förändringar som pågår i livet just nu, eller så var de kanske bara dags att växa upp.

Julen kommer också närmare för var dag. Mina föräldrar kommer ner över helgen för att gå på julmarknad och shoppa julklappar. Men de jag längtar mest till är att få åka hem över jul. Det ska bli härligt att få återse sitt gamla rosa hus…

Helgen som var bjöd på cocktailparty och på en latsöndag. Är nu tillbaka på min praktik för andra veckan och de blir bara roligare och roligare. Eleverna börjar nu kalla mig fröken, vilken jag inte alls är än, och ber mig om hjälp. Så för en gångs skull så känner jag att jag gör nytta…

1 Comments:

At 4:19 AM , Blogger Marcus said...

För en gångs skull. Du gör väl ofta nytta. Jag minns när jag blev kallad fröken. Sen var det en elev som skrev "Marcus kommer bli en bra fröken" i sin skrivbok om veckan som varit. Det är guld värt att få höra.

Jag saknar Dig! Ta hand om dig så hörs vi snart! Kramar

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home